Konkurs Gepardy Biznesu 2012
P.P.H. "RAKAPOL" Sp. z o.o. znalazło się ponownie w zaszczytnym gronie firm, którym przyznano tytuł Geparda Biznesu. Wyróżnienie to jest przyznawane przedsiębiorstwom, które dynamicznie się rozwijają i w szybkim tempie zwiększają swoją wartość rynkową. Dynamiczny rozwój firmy jest oznaką pozytywnych zmian w przedsiębiorstwie i świadczy o ciągłej pracy nad podnoszeniem rozwoju usług. Dziękujemy za wyróżnienie!Konkurs Gepardy Biznesu 2010
P.P.H. "RAKAPOL" Sp. z o.o. znalazło się w zaszczytnym gronie firm, którym przyznano tytuł Geparda Biznesu. Wyróżnienie to jest przyznawane przedsiębiorstwom, które dynamicznie się rozwijają i w szybkim tempie zwiększają swoją wartość rynkową. Dynamiczny rozwój firmy jest oznaką pozytywnych zmian w przedsiębiorstwie i świadczy o ciągłej pracy nad podnoszeniem rozwoju usług. Dziękujemy za wyróżnienie!Gazela Biznesu edycja XII
P.P.H. "RAKAPOL" Sp. z o.o. znalazła się w gronie laureatów XII edycji rankingu Gazele Biznesu 2011 organizowanego przez redakcję dziennika "Puls Biznesu". Gazele Biznesu 2011 to zestawienie najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich firm. Rakapol uplasował się na 2273 pozycji na 3779 firm ujętych w rankingu ogólnopolskim.Gazela Biznesu edycja XI
Z punktu widzenia "Pulsu Biznesu" gazela to firma średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. W razie zagrożenia z ich strony, po prostu ucieka do przodu.Gazela Biznesu 2010 jest zatem firmą, która:
- rozpoczęła działalność przed rokiem 2007 i prowadzi ją nieprzerwanie do dziś;
- w latach 2007-09 ani razu nie odnotowała straty;
- w roku 2006 osiągnęła wartość sprzedaży nie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 200 mln zł;
- w latach 2007-09 z roku na rok odnotowywała przyrost sprzedaży;
- przynajmniej od roku 2007 publikuje swoje wyniki finansowe w Monitorze Polskim B lub udostępniła informacje na ich temat firmie Coface Poland lub redakcji "Pulsu Biznesu".
Gazela Biznesu edycja X
Z punktu widzenia "Pulsu Biznesu" gazela to firma średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. W razie zagrożenia z ich strony, po prostu ucieka do przodu.Gazela Biznesu 2009 jest zatem firmą, która:
- rozpoczęła działalność przed rokiem 2006 i prowadzi ją nieprzerwanie do dziś;
- w latach 2006-08 ani razu nie odnotowała straty;
- w roku 2006 osiągnęła wartość sprzedaży nie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 200 mln zł;
- w latach 2006-08 z roku na rok odnotowywała przyrost sprzedaży;
- przynajmniej od roku 2006 publikuje swoje wyniki finansowe w Monitorze Polskim B lub udostępniła informacje na ich temat firmie Coface Poland lub redakcji "Pulsu Biznesu".